Beer Shop Budapest ® KÜLÖNLEGES SÖRÖK házhozszállítása Magyarországon egész területén! Elérhetőség | info@beershopbudapest.hu |

Szállítási Információk 

 Ugrás a szállítási módra 

  1. Házhozszállítás (PostNet Futárszolgálat)                

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS - PostNet Futárszolgálat (+36 20 251 3397)

    Házhozszállításainkat a PostNet futárszolgálat végzi Magyarország egész területén. A szállítással kapcsolatban itt lehet telefonon érdeklődni: 

    +36 20 251 3397

    • A december 2018.12.16. 23:59:59-ig beérkezett rendeléseknél tudjuk vállalni, hogy csomagod Karácsonyig megérkezik. 

    • Az ezután beérkezett rendeléseknél, házhozszállítás választása esetén nem tudjuk garantálni, hogy a csomag 2018. december 24-re megérkezik, ezért december 17-23 között már csak raktárunkban lesz lehetőség a sörcsomagokat személyesen átvenni. (1112 Budapest, Oltvány árok 5/B)

     

    • Az ünnepi időszakban a szállítási idők nőhetnek! (+3-5 munkanappal)
    • A házhozszállítási költséget a rendelés menete alatt a rendszer számítja ki  
    • Szállítási idő:
      - Budapestre 1-3 munkanap

      - Budapesten kívűl 2-4 munkanap

    Kiszállítással kapcsolatos kérdések 

    Hova kérhetem a kiszállítást?

    • Magyarország területén bárhova!

    Mikor érkezik a csomagom?
    Csomagodat munkanapokon 12 óra előtt leadott rendelések esetében még aznap átveszi tőlünk PostNet szállító partnerünk.

    • Szállítási idő:
      - Budapestre 1-2 munkanap

      - Budapesten kívűl 2-3 munkanap

    A futárszolgálat telefonon sms-ben és emailben értesíti önt a várható csomagszállítási időpontról.

    Mi történik, ha nem tartózkodom otthon amikor megérkezik a futár?
    A futár megpróbál értesítőt hagyni önnek, és felvenni a kapcsolatot önnel telefonon. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

    -Nem azt küldték, amit rendeltem, mit tudok tenni?

    Ebben az esetben a vedd fel velünk a kapcsolatot, mivel a csomagot csak a címzett bonthatja ki, annak kibontása után, ha nem sérült a csomag a futár nem veheti azt vissza.

    Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?
    Kérje meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a káreseményről, és adja vissza a csomagot a futárnak. A PostNet futárszolgálat elérhetősége: +36 (20) 251 3397.
    A sérült csomag pótlásáról azonnal gondoskodni fogunk, a sérülés napján vagy a következő munkanapon új csomagot adunk fel a címzett részére. 

     

      Az oldal tetejére