Beer Shop Budapest ® KÜLÖNLEGES SÖRÖK házhozszállítása Magyarországon egész területén! Elérhetőség | info@beershopbudapest.hu |

Általános Vásárlói Információk

Kötelező regisztrálnom?

Nem kötelező regisztrálnod, egyszerűen és gyorsan rendelhetsz vásárlási adataid megadásával. 

Ajánlott a regisztráció?

Regisztrált felhasználóink adatai oldalunkon automatikus kitöltésre kerülnek, így időt spórolnak meg Neked. 

A regisztráció menete rendkívül egyszerű, egy email címre, a szállítási, számlázási adataid kitöltésére lesz csak szükséged. 

Adataidat bármikor módosíthatod a FELHASZNÁLÓ menüpont alatt, a CÍMEK megtekintésével és annak szerkesztésével.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Mikor dolgozzátok fel a megrendelésemet?

A megrendelések feldolgozása a megrendelések beérkezésének napján kerül feldolgozásra, amennyiben a megrendelés munkanapon történik.

Mennyit rendelhetek egyszerre?

 Bármennyit rendelhetsz, kedvező szállítási árakat tudunk biztosítani több csomag esetében is (szállítási díjainkat rendszerünk kalkulálja, amit a kosár - szállítási kalkulátor résznél tudsz ellenőrizni). 

•Egy dobozba maximum 20 darab sört helyezünk el (a darabszám változhat az üveg különböző alakja és mérete miatt). 

Több csomaggal rendeltem, hogyan érkezik a rendelésem?

•Ha azonos címre több csomagot rendelsz, mi azt az alacsonyabb szállítási díj érdekében igyekszünk a lehető legkevesebb dobozba összekészíteni. Ha több válogatáscsomagot rendeltél és szeretnéd mindet külön dobozban megkapni, kérlek a rendelésnél a megjegyzés rovatba jelezd nekünk. 

Termékekkel kapcsolatos kérdések  

Milyen a sörök eltarthatósága? 

A sörök szavatossági idejét mindig a sörök csomagolásán találod. Mindemellett a söröket érdemes hűvös helyen tárolni, hogy igazán élvezhesd az elfogyasztását. 

Különlegességek...

Termékeink között szezonális ajánlatokat is találhatsz, ezek kisebb mennyiségben előállított, sokszor a bevezetés előtti időszakban már kisebb mennyiségben értékesített különlegességek. 

Mekkora üvegekben szállítjátok a söröket?

A sörök mellett minden esetben feltüntetjük webáruházunkban annak kiszerelését. Az általunk forgalmazott termékek kiszerelései: 0,33L, 0,375L, 0,5L, 1L, 1,5L.

Üvegek, betétdíj: 

Áraink tartalmazzák az üvegek betétdíjait, különdíjat nem számolunk fel. A betétdíjas üvegek az alábbi általunk forgalmazott főzdék üvegeit érinti:
-Fóti Kézműves Sörfőzde
-Szent András
-Bigfoot Sörfőzde

Fizetéssel kapcsolatos kérdések 

lásd. Menü Fizetési Információk

 Milyen fizetési módok közül választhatok?

 Utánvét (Postnet Futárszolgálat (Készpénz), Pick Pack Pontok (Készpénz és Bankkártya)

Banki átutalás (átutalás az alábbi kitöltési útmutató szerint) 

Számlatulajdonos neve: Beer Shop Kft.

Bankszámlaszám: 117120732000423300000000

Számlavezető Bank neve: OTP bank

Közlemény: Megrendelő neve és a csomag szám

Kiszállítással kapcsolatos kérdések 

lásd. Menü Szállítási Információk

Hova kérhetem a kiszállítást?

Magyarország területén bárhova!

Az alapértelmezett kiszállítási információkat bármikor megváltoztathatod a beershopbudapest felhasználói fiókodban.

Mikor érkezik a csomagom?
Csomagodat munkanapokon 12 óra előtt leadott rendelések esetében még aznap átveszi tőlünk Postnet szállító partnerünk. A következő munkanapokon 8-18 között szállítják házhoz a csomagokat ha futárszolgálatot választott. Megrendeléskor kérheti, hogy a futár telefonon értesítse önt a várható csomagszállítási időpontról.

Mennyi idő alatt szállítják ki rendelésemet? 

A kiszállítás a rendelést követő 1-5 munkanapon belül történik. 
Az ünnepi időszakban a szállítási idők nőhetnek! (+3-5 munkanappal)

Mikor szállítják ki rendelésemet? 

Kiszállításaikat a Postnet Futárszolgálat végzi munkanapokon 8 és 18 óra között. (Budapesten külön kérésre aznapi szállítást tudunk biztosítani, melynek díja 10.000 Forint).

Mi történik ha nem tudtam átvenni a csomagot?

A futár megpróbál értesítőt hagyni Neked, és felvenni a kapcsolatot veled telefonon. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

Több csomaggal rendeltem, hogyan érkezik a rendelésem?

•Ha azonos címre több csomagot rendelsz, mi azt az alacsonyabb szállítási díj érdekében igyekszünk a lehető legkevesebb dobozba összekészíteni. Ha több válogatáscsomagot rendeltél és szeretnéd mindet külön dobozban megkapni, kérlek a rendelésnél a megjegyzés rovatba jelezd nekünk. 

Garanciával kapcsolatos kérdések

Mit tegyek ha nem vagyok elégedett a minőséggel?

Webshopunkban csak magas minőségű termékekkel találkozhatsz. A webshopban megvásárolható termékek kézműves sörök, gyártónként és sörtípusonként különböző lejárati dátumokkal. A szavatossági idő minden esetben megtalálható a sörök címkéjén. A szavatossági idő megfelelőségéért a gyártó a felelős, az esetleges reklamációkat továbbítjuk a gyártó felé. Kézbesítés utáni nem megfelelő tárolás következtében bekövetkező minőségromlásért nem vállalunk felelősséget, de bármilyen kérdéssel bátran keress fel minket!

Az oldal tetejére