Beer Shop Budapest ® KÜLÖNLEGES SÖRÖK házhozszállítása Magyarországon egész területén! Elérhetőség | +36 20 201 8484 | info@beershopbudapest.hu |

Általános Vásárlói Információk

Kötelező regisztrálnom?

Nem kötelező regisztrálnod, egyszerűen és gyorsan rendelhetsz vásárlási adataid megadásával. 

Ajánlott a regisztráció?

Regisztrált felhasználóink adatai oldalunkon automatikus kitöltésre kerülnek, így időt spórolnak meg Neked. 

A regisztráció menete rendkívül egyszerű, egy email címre, a szállítási, számlázási adataid kitöltésére lesz csak szükséged. 

Adataidat bármikor módosíthatod a FELHASZNÁLÓ menüpont alatt, a CÍMEK megtekintésével és annak szerkesztésével.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Mikor dolgozzátok fel a megrendelésemet?

A megrendelések feldolgozása a megrendelések beérkezésének napján kerül feldolgozásra, amennyiben a megrendelés munkanapon történik.

Mennyit rendelhetek egyszerre?

Egy rendelés maximum 25 kg lehet, de ha esetleg többet szeretnél, keress fel minket telefonon vagy e-mailben!

Termékekkel kapcsolatos kérdések  

Milyen a sörök eltarthatósága? 

A sörök szavatossági idejét mindig az adott csomag leírásánál találod, illetve a sörök csomagolásán. Mindemellett a söröket érdemes hűvös helyen tárolni, hogy igazán élvezhesd az elfogyasztását. 

Különlegességek...

Termékeink között szezonális ajánlatokat is találhatsz, ezek kisebb mennyiségben előállított, sokszor a bevezetés előtti időszakban már kisebb mennyiségben értékesített különlegességek. 

Mekkora üvegekben szállítjátok a söröket?

A sörök mellett minden esetben feltüntetjük annak kiszerelését. Az általunk forgalmazott termékek kiszerelései: 0,33L és 0,5L. 

Üvegek, betétdíj: 

Áraink tartalmazzák az üvegek betétdíjait, különdíjat nem számolunk fel. 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések 

lásd. Menü Fizetési Információk

 Milyen fizetési módok közül választhatok?

 Utánvét (GML Futárszolgálat (Készpénz), Webox Csomagpontok (Bankkártya) és Pick Pack Pontok (Készpénz és Bankkártya)

Banki átutalás (átutalás az alábbi kitöltési útmutató szerint) 

Számlatulajdonos neve: Beer Shop Kft.

Bankszámlaszám: 117120732000423300000000

Számlavezető Bank neve: OTP bank

Közlemény: Megrendelő neve és a csomag szám

Kiszállítással kapcsolatos kérdések 

lásd. Menü Szállítási Információk

Hova kérhetem a kiszállítást?

Magyarország területén bárhova!

Az alapértelmezett kiszállítási információkat bármikor megváltoztathatod a beershopbudapest felhasználói fiókodban.

Mikor érkezik a csomagom?
Csomagodat munkanapokon 12 óra előtt leadott rendelések esetében még aznap átveszi tőlünk GML szállító partnerünk. A következő munkanapokon 8-18 között szállítják házhoz a csomagokat ha futárszolgálatot választott. Megrendeléskor kérheti, hogy a futár telefonon értesítse önt a várható csomagszállítási időpontról.

Kézbesítés Webox csomagterminálokra: A csomag terminálban történő elhelyezését követően a WEBOX közvetlenül, automatikus rendszerüzenet (email, sms) útján értesíti a vásárlót, a vásárló által a Webáruháznak megadott elektronikus értesítési címére és mobiltelefonszámára. Csomagod átvételére 72 óra áll rendelkezésedre miután az általad választott csomagpontra került. A második munkanapon, azaz 48 órával azután hogy elhelyezték a csomagodat a terminálban, a Webox munkatársai küldenek neked egy figyelmeztetőt SMS-ben és e-mailben hogy emlékeztessünk már csak 24 órád maradt, hogy átvedd a csomagod.

Mennyi idő alatt szállítják ki rendelésemet? 

A kiszállítás a rendelést követő 3 munkanapon belül történik. 

Mikor szállítják ki rendelésemet? 

Kiszállításaikat a GML Futárszolgálat végzi munkanapokon 8 és 18 óra között, (szombati kiszállítás 1000 Ft kiegészítő szállítási költséggel kérhető). 

Mi történik ha nem tudtam átvenni a csomagot?

A futár megpróbál értesítőt hagyni Neked, és felvenni a kapcsolatot veled telefonon. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Mit tegyek ha nem vagyok elégedett a minőséggel?

Webshopunkban csak magas minőségű termékekkel találkozhatsz. A webshopban megvásárolható termékek kézműves sörök, gyártónként és sörtípusonként különböző lejárati dátumokkal. A szavatossági idő minden esetben megtalálható a sörök címkéjén. A szavatossági idő megfelelőségéért a gyártó a felelős, az esetleges reklamációkat továbbítjuk a gyártó felé. Kézbesítés utáni nem megfelelő tárolás következtében bekövetkező minőségromlásért nem vállalunk felelősséget, de bármilyen kérdéssel bátran keress fel minket!

 

Az oldal tetejére